No tässä hieman hätääntymisen aihetta. Mun kaverilla on tämän hetkinen numero historiassa nelonen. Sillä on ihan PIKKUINEN kiire nostaa sitä et se pääsee luokalta. Mullakaan ei muutamis aineissa kehuttamista. Kasi minkasta aina kuus minsaan. Useimmat koe numerot ovat kutosia ja seiskoja. Mä en haluu nelosta todistukseen ItkuEnkä et mun kaveri jää luokalle (mut jos totta puhutaan niin ainakin kolme muuta mun kamun lisäksi on saanu ehdot eli on jäämässä luokalleen jos ei nosta arvosanoja JA NOPEASTI)

Naruto Kakashi Gaiden aiotaan animoida vihdoin! Kaikki Kakashi fanit ovat varmaan odottaneet tätä! Menkää osoitteeseen->Naruto.fi jos ette usko. Sielläkin sanotaan että se animoidaan! Vihdoin Obito tulee animeen<3<3<3<3(Kakashi Gaiden->Yondaime, pikku Hatake Kakashi, Uchiha Obito ja Rin)

Nyt täytyy vielä sanoa että "an another gay movie" on aikas hyvä XD Samoin borat. Joo, pitäkää vaan pervona tai outona mut se on vaan niin et ne on mahottoman hauskoja(minun ja kavereideni täytyi katsoa molemmat elokuvat 2-4 kertaa uudelleen)

Jeee,ei koulua huomenna. Serkut tulee taas tänne Loimaalle. Aion esitellä cosplay pukuani. Ehkä kuvaan viikonloppuna ja pistän Youtubeen meidän toilailut(tämä on siis varma ehkä,en pistä sitä jos joku heistä ei halua, olen aika reilu)