Viime sunnuntaina Sha kysy mitä piirtäisi. Mä selittelin ideaani sille meren rannasta ja tein pientä luonnosta delfiinistä.

Sha:"Mikä toi on?"
Mä:"Delfiini..MIT..SEHÄN NÄYTTÄÄ ENEMMÄNKI SURFFAAVALTA SIITTIÖLTÄ!"
Mistä näitä mun älynväläyksiä oiken tulee? Varmaan jostain roskiksesta, mutta no jaah.

Eilen sitten Sha luki historiaa, kun sillä on koe tänään. Siihen tulee toisesta maailmansodasta ja sen semmoisesta. Siinä oli joku kuva, jossa juutalaiset häädettiin pois. Sha sanoi et ne mustat siinä kuvassa oli juutalaisii siis minä  taas viisaana juttelin hänen kanssaan. Hän osoitti yhtä vaaleaa ukkelia ja sanoi sitä juutalaiseksi.
 
Mä:"Mut sehän on valkonen!"
Sha:"Eksä nää, et se on kauhistunu, tukka pystyssä...hui..."
 
Tässäkään ei ollut kummoisesti järkeä. Piirsipähän Doitsun ja Puolan, jotka ovat hienoja(isosiskon mielipide)

Mut hei! Eiks pian ookkin ystvänpäivä! Aloitin jo eilen tekee kortteja, ettei tulisi liian kiire. Emulle tulee kuva Espanjasta ja Enkusta, Maria-senpaille tulee Aasian hyypistä, Sha sai jo omansa ja siinä on Kanada, Preussi, Romano ja Sveitsi, ja sitten yks Riina saa kuvan Italia-veljeksistä. Ughh, paljon piirtämistä, mutta olen jo aikalailla valmis muutaman kortin suhteen.