No niin, nyt kerron syyslomastani. En päässyt mopokokeesta läpi toisellakaan kerralla. Kyllä mä osaan ne liikennesäännöt ja nää mutta oli koe mikä tahansa niin mua aina hermostuttaa ja se vaikuttaa tulokseen kun alan sähläämään hädissänni.
Serkkumme Halikosta tuli meille tänne Loimaalle. Minä ja serkkuni olemme katsoneet joka päivä elokuvia ja pelanneet pleikka kolmosen pelejä. Yksikin minkä nimi taisi olla "Villiäkin hurjempi länsi" ja "Tokyo Drift". Ne olivat hyviä. Myös "Minä, sinä ja Dupree" ja "Resident evil" ja "Max Payne" ja semmoset.
Minun huoneessa on jo sänky ja yksi kaappi(ja tuomia tavaroitani kaks laatikollista). Ajattelin mennä tänään nukkumaan sinne mutta katsotaan nyt.
Olen muuten syönyt viikon aikana kaksi Hese-ateriaa, yhden pizzan Ankkurissa ja tänään käytiin Tsukiconin jälkeen Mäkkärissä.
Olin tänään Shakyon kanssa Tsukiconissa. Kahden tunnin jonotuksen jälkeen kylmässä, pääsimme lopulta sisälle. Sha olisi tahtonut nähdä paraparan muttemme ehtineet saakelin hitaasti kulkeva jono)
Ostin Genrewearin Seme paidan, Naruto 20 <-Loimaalla ei ollut joten tämä oli mukavaa löytää sieltä :)
neljä Hetalia rintamerkkiä+plus Shakyon antama(Norja, Korea, Lavia, Espanja, ->Hong Kong<-)
Ja tietenkin ostin marjalimppaa. Otin joitain kivoja kuvia kuten Suomesta ja Kanadasta, kun olimme jonossa. Itse en muuten cossannu, Shakyo uudestaan Deidaraa. Häntä halattiin yli kymmenen kertaa ja kuvia pyydeltiin, joten hän oli tosi tyytyväinen pukuvalintaansa(ei muuten muita Deidara-cosseja näkyny)
Minä olen tyytyväinen kuviin jotka sain: Kahdesta Kreikasta, Austriasta, Ranskasta, Enkusta, Venäjästä, Italiasta, Espanjasta, Romanosta, Soul Eaterista, Black Starista, Death the Kidistä ja mahdollisesti jostakusta muustakin. Tapasimme Shakyon nettitutun jälleen. Raukka joutui syömään "leväleipää", mutta katkarapu sipsit tai mitkä lie olivat hyviä, nami :3
Käytiin myös nyt paluu matkalla IKEA:ssa.
En ehtinyt katsoa Kuroshitsujin kaikkia jaksoja :(