Aamulla Heräsimme tottakai isän herätyksiin(hän kuskasi meidät Helsinkiin). Unenpöppöröinen porukka(minä[Itachi], Sha[Deidara], serkkumme[Tobi] ja pikkuveli[Kiba] menemme alakertaan syömään aamupalaa ja meikkaamaan. Tai siis minä ja Shakyo tietenkin. Minulla oli pieni probleema hiusten kanssa koska kahden päivän päästä olisi konfirmaatio joten olin "Lähes Itachin näköinen". No Sha pisti tummat silmämeikit ja minä vähän vähemmän(emme meikkaa juuri ollenkaan, mutta animecon on poikkeus)ja Shakyon cossi onnistui minusta täydellisesti. Kiba ja Tobi katselivat vaan jotain aamuohjelmia sillä aikaa(pikkuveli 12v. ja serkku täytti muuten tässä kuussa 16v.)

Lopulta  Sitten lähdettiinkin. Matka kesti(Loimaalta Helsinkiin on kyllä matkaa) ja sitten VIHDOIN oltiinkin siellä. Etsimme navigaattorin kanssa sitä paikkaa, mutta jostain syystä se ilmoitti koko ajan "Käänny vasempaan ja tee U-käännös". Mentyämme sen 10 kertaa päätimme mennä yhteen pihaan ja kuinka ollakkaan sieltä pääsi sinne. Isä jätti meidät siihen ja eikun muiden sekaan. Päivä meni hyvin ruuhkaisesti(Lukekaa Shakyon blogia http://shakyo.vuodatus.net/ ). Minä halasin yhteensä 7 ihmistä(myös sitä mukavaa heppua joka oli viime conissa Sasuke ^^). Shakyo tapasi nettituttunsa yms. hubaa. Päivä meni hyvin... Tosiaankin olimme vain perjantaina koska La=Konfirmaation harjoitukset Su= Konfirmaatio ja rippijuhlat. Sain Ipodin ja melkein 1000e. Parikymppiä puuttu...