Voi jee mitä kaikkea tällä viikolla on tapahtunut. Maanantaina oli hyvä päivä, kunnes meille tuli biologiaan ärsyttävä sijaisämmä. Syitä miksi ärsytti:

- Antaa viisi tehtävää läksyä kappaleesta jota emme käsitelleet kunnolla. Keskiviikkona väitti ettei antanut ja syytti meitä että tarkistuksessa meni  melkein koko tunti.

- Jos hän kirjoitti väärin jonkin sanan ja joku mainitsi siitä, niin opettaja suuttui ja sanoi että:"Kai nyt teidän ikäiset oppilaat osaavat silti lukea vaikka kirjaimia olisikin liian vähän tai paljon".. Esimerkkejä suuu kolmella u-kirjaimella.

-Jos jostakin tehtävästä oli vähän tekemättä, hän uhkasi että sitten jäädään tekemään läksyjä koulun jälkeen hänen valvonnassaan.

Onneksi se on ohi. Perjantaina oli hyvä vaikkakin pitkä ja mateleva päivä. Meidän piti palauttaa uskonnon tunnilla luokanvalvojallemme eräät ammattikorkeakoulupaperit. Ystäväni Emppu palautti sen heti tunnin alussa.

"Istukaa vaan, joo":ope sanoo ja repäisee hieman Empun lapusta. Emppu hätääntyneesti katsoo mua päin ja sitten...lapusta oli lopulta enää jäljellä vain pieni kasa silppua. Kun opettaja oli selittänyt asiansa, muutkin alkoivat palautella lappuja, jotka eivät kokeneet samaa kohtaloa.

"Öö, toi silppukasa oli mun lappu":Emppu selittää. Luokanvalvoja katsoo tekemäänsä silppua.

"Siis MIKÄ? Mä luulin että se oli joku mun vanha muistiinpano ja aloin automaattisesti repimään sitä"

Me etupenkissä saimme hyvät naurut. Noo, muuta kovin jännää ei tapahtunutkaan viikolla. Olin kipee torstaina, mutta kuten kerroin olin perjantaina koulussa vaikka olin kipeä. Ja sain tietää lyijytäytekynäni olevan tehty Japanissa! Sen nimi on Pen-chan ja koska se on hyvä kynä toivon, että teemme yhteistyötä vielä pitkään.